Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert w Warszawie

    Została powołana w celu kompleksowej obsługi w zakresie likwidacji szkód towarzystw ubezpieczeniowych Compensa, InterRisk oraz polis sprzedawanych pod markami Benefia oraz Polisa-Życie. Spółki należą do koncernu Vienna Insurance Group, lidera ubezpieczeniowego w Europie Środkowo – Wschodniej. VIG Ekspert posiada szerokie struktury rzeczoznawcze i rozbudowany zespół Contact Center.

    Spółdzielnia Usługowa VIG Ekspert w Warszawie
    siedziba: Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
    wpis do rejestru: KRS 405458, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
    NIP: 701-033-02-28

    VIG Assistance

    VIG Assistance to własna sieć assistance dedykowana dla Klientów grupy VIG. W ramach swojej działalności firma świadczy usługi w zakresie Motor Assistance – natychmiastowa pomoc w każdej sytuacji związanej z awarią bądź wypadkiem drogowym w kraju i zagranicą, Home Assistance – pomoc w zakresie niespodziewanego zdarzenia w domu lub w biurze, Travel Assistance – natychmiastowa pomoc dla podróżnych obejmująca zasięgiem cały świat, oraz Assistance Medyczny – sieć placówek medycznych w Polsce. Sieć VIG Assistance posiada wyspecjalizowane Call Center w Warszawie i w Łodzi oraz dedykowaną sieć partnerską.

    Pion Technika

    VIG Ekspert, w ramach organizacyjnych Pionu Technika posiada struktury Rzeczoznawców Komunikacyjnych i Majątkowych obejmujące swym zasięgiem teren całej Polski. Doświadczenie oraz wiedza są naszymi atutami, a jakość obsługi i szybkość działania, są wysoko oceniane przez naszych Klientów. W codziennej pracy Rzeczoznawcy korzystają z dedykowanego systemu do zarządzania zleceniami, zintegrowanego z aplikacją mobilną, oraz narzędzi umożliwiających stosowanie uproszczonych procesów likwidacji szkód, jak i wykonania kosztorysu na miejscu szkody.

    Zespół Uproszczonej Likwidacji Szkód

    Zespół Uproszczonej Likwidacji Szkód likwiduje szkody komunikacyjne i majątkowe w ramach trybu uproszczonego, na podstawie kosztorysu przygotowanego przez naszego eksperta. Podstawową różnicą od likwidacji w ramach standardowej ścieżki jest pełna likwidacja szkody bez konieczności składania dokumentacji, wymaganej w standardowym procesie likwidacji szkody.

    Contact Center

    Dynamicznie rozwijająca się jednostka organizacyjna w Spółdzielni Usługowej VIG Ekspert. Zajmuje się rejestracją szkód komunikacyjnych, majątkowych, osobowych i życiowych. Contact Center udziela informacji na temat produktów spółek Compensa i InterRisk, służy także wsparciem merytorycznym w trudnej dla Klienta tematyce ubezpieczeniowej. Ponadto zajmuje się również sprzedażą polis kanałem direct.


    Pracownicy służą pomocą 7 dni w tygodniu w godzinach 06:00-22:00. Contact Center działa w dwóch lokalizacjach - Warszawie i Łodzi. card400x400

    Pracownicy służą pomocą 7 dni w tygodniu w godzinach 06:00-22:00. Contact Center działa w dwóch lokalizacjach - Warszawie i Łodzi.

    Pracownicy służą pomocą 7 dni w tygodniu w godzinach 06:00-22:00. Contact Center działa w dwóch lokalizacjach - Warszawie i Łodzi.

    W naszej pracy szczególne znaczenie ma dostępność dla Klienta.

    W naszej pracy szczególne znaczenie ma dostępność dla Klienta. card400x400

    W naszej pracy szczególne znaczenie ma dostępność dla Klienta.

    Pracownicy Działu Assistance służą pomocą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. card400x400

    Pracownicy Działu Assistance służą pomocą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

    Pracownicy Działu Assistance służą pomocą 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.


    Compensa TU S.A.
    Vienna Insurance Group

    Compensa TU na Życie S.A.
    Vienna Insurance Group

    InterRisk TU S.A.
    Vienna Insurance Group

    Informacja

    Aktualna przeglądarka nie jest wspierana prosimy zainstalować nowszą nowszą werję, lub użyć innej: